פרסום העסק בזמן מלחמה

הקדמה

חוסר הוודאות בזמן מלחמה עלול לגרום לבעלי עסקים לצמצם או לבטל לחלוטין את תקציב הפרסום שלהם ובכך לעשות טעות שעלולה לעלות להם בהקפאה של הפעילות העסקית ואפילו בסגירת העסק.
המאמר הזה הוא חלק מטריו מאמרים שהכנו לכם, בעלי עסקים, במיוחד לזמן המלחמה.
המאמר הראשון בסדרה היה בנושא  'תודעת שפע בזמן מלחמה', בו סיפקנו כלים לבניית תודעת שפע ותחזוקת התמונה העסקית המנצחת וכיצד להעביר אותו במסרים השיווקיים שלכם.

כעת עברנו לעסוק בשאלה הנשאלת ביותר בימים אלה בקרב בעלי העסקים: 'האם להמשיך לפרסם את העסק בזמן המלחמה'?

משברים עלולים להימשך זמן רב מהמתוכנן וליצור '"שגרה תחת משבר", אירוע הקורונה הגדול היה המבחן הראשון לעמידות החזון העסקי עבור כל בעלי העסקים, הוא לימד אותנו שהוא כאן כדי להישאר ועלינו ללמוד לחיות איתו, הוא הכתיב שגרת ניהול עסק שלוקחת בחשבון שינויים ותנודות, אך בשום פנים ואופן לא לבטל את תקציב פרסום העסק אלא להיפך, להגביר אותו.

אם אתם בעלי עסק ומתלבטים לגבי המשך פרסום העסק ברחבי המדיה, המאמר הבא בשבילכם, רגע לפני שאתם מקבלים החלטה שיכולה לחרוץ את גורלו של העסק, הישארו אתנו.

למה כדאי לפרסם בזמן מלחמה?

מילת המפתח לפרסום בזמן מלחמה היא "התאמה" =   Adaption, כלומר התאמת התוכן הפרסומי להלך הרוח ולמציאות החדשה.
בזמן מלחמה, לקוחות פוטנציאליים מחוברים למדיות השונות ונמצאים בפלטפורמות החברתיות לאורך כל היום, הצורך לקלוט כל פיסת מידע עדכנית אודות המצב או להתאוורר מהצפת המידע, גורם לציבור הלקוחות להיות נוכח במרחב הווירטואלי יותר מימי השגרה, עובדה זו פועלת לטובתכם!
המשמעות היא שהחשיפה שלכם עולה באופן משמעותי ואתם נחשפים לקהלים חדשים מבלי שעשיתם כל מאמץ או שהגדלתם את תקציב הפרסום.

סיבה נוספת היא המחויבות שלך כלפי הלקוחות – החזון העסקי שלך כולל התפתחות ותרומה ללקוחותיך לטווח רחוק.

המלחמה, ארוכה ככל שתהיה, היא עדיין מצב זמני שייגמר בשלב כלשהו ואז החיים יחזרו למסלולם, לכן חשוב להישאר בתודעה הציבורית, לא לפרוש מהמשחק ולספק חוויה של שותפות גורל שבה אתם והלקוחות צלחתם יחד את המשבר, לקוחות יהיו נאמנים לעסק שהמשיך לפרסם בזמן משבר ונלחם על תשומת ליבם מאשר עסק שנעלם והופיע לאחר הסערה.

ירידת מחירי הפרסום בעקבות התחרות הנמוכה בזמן מלחמה היא סיבה נוספת לבחור בחבילת פרסום שתספק לכם את הדחיפה הדרושה לעסק וניתוב השירותים שלכם בהתאם למצב החדש.

לסיכום

פרסום בזמן מלחמה הוא בבחינת Must עבור המשך קיום העסק שלכם ושידור חוסן ושגרה בריאה.
עם כל השבר והכאב שמלחמה מביאה עימה, יכולה להביא לעסק שלכם הזדמנויות שלא יוכלו להגיע בזמן אחר.

בכתבה השלישית והאחרונה הבאה שלנו, נרחיב על התאמת העסק לזמן מלחמה.

 

 

תוכן עניינים

מאמרים נוספים