עולם הדיגיטל והפרסום יכול להפוך החלטות עסקיות ולחרוץ גורלות של אישים, עסקים וחברות – לטוב ולרע.
בשביל להצליח לעשות את זה טוב בעולם המתפתח, צריך לדעת לבצע מספר פעולות וליישם מיומנויות ויכולות חדשניות.
צריך לאסוף מידע.
צריך להבין איך אנשים חושבים.
צריך לאתר את קהלי היעד המדויקים.
צריך להבין על אילו נקודות כאב, תשוקה ורגשות ללחוץ בשביל להניע אותם לפעולה.
ומעל הכל – צריך ניסיון.
להיכנס להם לראש בשביל להיכנס להם ללב
בארגוני ביון משתמשים בשיטה הנקראת ״מודיעין אנושי״ (HUMINT) לצורך איסוף מידע מודיעיני וחדירה למערכות ומקורות מידע זרים.
לשם כך, הם מגייסים מרגלים, סייענים, סוכנים ומודיעים.
חלקם סוכני הארגון מלכתחילה וחלקם מאותרים ומגויסים במדינות היעד עבור תמורה מסוימת.
אותם אנשים מאומנים באופן אינטנסיבי ברזי הפסיכולוגיה והתודעה האנושית, הם לומדים כיצד אנשים חושבים, כיצד הם מתנהגים וכיצד ניתן להניע אותם לפעולה בצורה אופטימלית.
מלמדים אותם כיצד לאתר את הנקודות הרגישות מולו הם פועלים ומלמדים אותם כיצד ללחוץ על הנקודות האלו באופן יעיל.
כאשר מדובר בסוכנים וסייענים זרים, יש צורך לאתר ולדוג מועמדים פוטנציאליים באופן כירורגי מתוך האוכלוסייה ולשכנע אותם לרגל ולשתף פעולה.
זה קשה, רגיש ומורכב וגם לשם כך יש לדעת כיצד לאתר את הנקודות הרגישות שלהם ולדעת באיזה אופן להשפיע עליהם בשביל לגייס אותם.
מגיוס סוכנים חשאיים לגיוס לקוחות
עולם הדיגיטל והפרסום גם הוא עוסק בפסיכולוגיה, בנקודות כאב, בנקודות רגישות, בשכנוע ובהנעה לפעולה.
הפיכת נקודות כאב, פחדים ותשוקות – לרכישות.
במקום לגייס ולהניע סוכנים חשאיים, נגייס לקוחות ונניע גולשים לפעולה.
מה זה אומר?
באמצעות הניסיון המעשי שלנו בניהול פרויקטים מורכבים בעולמות הביון שמטרתם לסכל טירור ולהביא מידע מודיעיני מציל חיים, בנינו מערך ותהליכי עבודה בדרך לפעילות עסקית כירורגית ומדויקת בעולם הדיגיטל והפרסום.
במסע לאיסוף מידע נצטרך להבין
- מהו בדיוק קהל היעד האידיאלי?
- מהם המאפיינים הדמוגרפיים שלו?
- באילו פלטפורמות הוא גולש?
- עם אילו אישים, ערכים, מותגים וחברות הוא מזדהה?
- מהם תחומי העניין והתחביבים שלו?
- מהי צורת החשיבה שלו?
- מהם דפוסי הגלישה שלו?
- מה דפוסי הרכישה שלו?
- מה מכאיב לו? מה מפריע לו? מה חסר לו?
- את מי אוהב? את מי הוא שונא?
- האם הוא חילוני, מסורתי, או דתי?
- האם יש לו שייכות פוליטית?
ניתוח המידע
השלב השני הוא ניתוח המידע באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים וכוח אדם אנושי ומיומן.
נבנה פרסונה או אווטר – זהו הלקוח האידיאלי.
מעתה כל מאמצי הפרסום והשיווק בדיגיטל נבנים על בסיס הפרסונה שנוצרה ומה שמניע אותה.
נקודות הכאב, הצרכים והתשוקות של הפרסונה הן הנקודות שעליהן השיווק לוקח באופן מתמיד וחכם.
הסיפור שהמותג שלך מספר הוא הסיפור של הקהל
כשהקהל מזהה את עצמו בתוך הסיפור של המותג הוא מזדהה איתו, סומך עליו, אוהב אותו ורוכש ממנו מוצרים ושירותים.
כך מתעלים נקודות כאב, צרכים ותשוקות לטובת אינטרסים עסקיים.
הבנה של התודעה האנושית ומה שמפעיל אותה כאמצעי להשגת מטרות עסקיות.
הניסיון הרב שצברנו והשילוב בין העולמות היחודיים הוא נוסחה מנצחת.
מערך המיומנויות שלנו מאפשר לנו לזהות במדויק את נקודות הכאב, התשוקות ודפוסי החשיבה של קהלי היעד של החברות שאנו מקדמים.
אנו חותרים להבין את קהל היעד והנקודות הרגישות שלו, משפיעים ומניעים אותו לפעולה באמצעים שונים.
אנו מבינים איך אנשים חושבים, מה מניע אותם לפעולה ומה מוביל אותם לקבל החלטות.
החברה מבינה לעומק את דקויות התודעה האנושית ומשתמשת בהבנה הזו בשביל להשיג ללקוחות מטרות עסקיות משמעותיות.
הצלחנו להניע אתכם לפעולה?
צרו איתנו קשר עוד היום!